Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;
- išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus;
- mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- gebėti savarankiškai rinktis darbo metodus, planuoti ir organizuoti veiklą.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- Dokumentų valdymo sistemos (toliau - DVS) priemonėmis tvarko gaunamą korespondenciją (dokumentus), įkelia į DVS skaitmenines šių dokumentų kopijas, pagal poreikį (nurodytus adresatus) DVS priemonėmis siunčia direktoriui, direktoriaus pavaduotojams, pagal kuruojamas veiklos sritis ar administracijos padalinių vadovams;
- DVS priemonėmis registruoja gaunamą korespondenciją (dokumentus) užpildant dokumentų registracijos korteles „Gautų dokumentų registre“, DVS priemonėmis informuoja vykdytojus apie dokumentų gavimo faktą;
- administruoja įstaigos elektroninio pašto dėžutę gautus dokumentus tvarko DVS priemonėmis: registruoja, siunčia įstaigos vadovybei, atsakingiems vykdytojams;
- administruoja E. pristatymo dėžutę, gautus dokumentus tvarko DVS priemonėmis: registruoja, siunčia įstaigos vadovybei, atsakingiems vykdytojams;
- vykdo ir kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti įstaigos tikslai.