Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- dokumentų valdymo sistemos (toliau – DVS) priemonėmis tvarko gautus bendruosius (neįslaptintus) dokumentus: registruoja ir įkelia į DVS skaitmenines šių dokumentų kopijas bei perduoda įstaigos vadovui ar administracijos padalinių vadovams;
- tvarko siunčiamus bendruosius dokumentus: registruoja DVS, surūšiuoja, užpildo sąrašus paštui, ant voko užrašo adresatą ir išsiunčia, užtikrindamas šių dokumentų įtraukimą į siunčiamų dokumentų apskaitos sistemą, o prireikus – operatyvų informacijos apie juos valdymą;
- DVS registruoja dokumentus, gautus iš Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalo;
- skenuoja arba įkelia iš elektroninio pašto į DVS elektronines dokumentų kopijas;
- užtikrina pašto siuntų paskirstymą vykdytojams;
- organizuoja asmenų priėmimą pas įstaigos vadovą;
- telefonu besikreipiantiems asmenims suteikia informaciją apie įstaigos darbuotojus, į kuriuos jie turėtų kreiptis, nurodydamas darbuotojų pareigas, vardus ir pavardes, tarnybinių telefonų numerius;
- vadovo pavedimu informuoja įstaigos darbuotojus apie rengiamus susirinkimus, posėdžius ir pan., teikia kitą reikalingą informaciją, iškviečia reikalingus darbuotojus pas įstaigos vadovą;
- priima įstaigoje rengtus vidaus dokumentus, rūšiuoja bei skirsto juos pagal paskirtį ir pateikia įstaigos vadovui;
- įstaigos vadovo pasirašytus dokumentus perduoda atsakingiems vykdytojams;
- registruoja siunčiamus atsakymus į suimtųjų ir nuteistųjų bei kitų asmenų skundus ir prašymus, užtikrinant šių dokumentų įtraukimą į įstaigos dokumentų apskaitos sistemas, o prireikus – operatyvų informacijos apie juos valdymą;
- priima į įstaigos archyvą iš administracinių padalinių sudarytas ir sutvarkytas bylas;
- tvarko archyve saugomų bylų (dokumentų) apskaitą, naudojimą, užtikrina jų saugojimą;
- praėjus saugojimo terminui atrenka bylas (dokumentus) naikinimui ir teikia naikinimo aktus Dokumentų ekspertų komisijai (toliau – DEK);
- dalyvauja DEK atliekant į archyvą priimtų dokumentų vertės ekspertizę;
- rengia ilgai saugomų bylų apyrašus bei bylų apyrašų sąrašus;
- tvarko trumpai saugomų bylų apskaitą ir organizuoja jų saugojimą;
- veda suimtųjų ir nuteistųjų laiškų, gautų ir siunčiamų iš/į valstybės, savivaldybės ir tarptautinėms institucijoms bei visuomeninėms organizacijoms, apskaitą, atlieka laiškų poėmius;
- rengia atsakymų į suimtųjų ir nuteistųjų prašymus ir skundus projektus;
- suveda duomenis į Viešųjų ir administracinių paslaugų stebėsenos ir analizės informacinę sistemą;
- teikia įstaigos darbuotojams metodinę ir praktinę pagalbą dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos bei saugojimo klausimais;
- informuoja vedėją apie Dokumentų tvarkymo ir apskaitos bei Dokumentų rengimo taisyklių pažeidimus;
- dalyvauja komisijų ir darbo grupių, į kurių sudėtį įtrauktas, darbe;
- užtikrina darbo metu gaunamos informacijos konfidencialumą;
- vykdo kitus skyriaus vedėjo ir patarėjo nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.