Pareigų aprašymas

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • dokumentų valdymo sistemos (toliau – DVS) priemonėmis tvarko  gautus bendruosius (neįslaptintus) dokumentus: registruoja ir įkelia į DVS skaitmenines šių dokumentų kopijas bei perduoda įstaigos vadovui ar administracijos padalinių vadovams; 
  • tvarko siunčiamus bendruosius dokumentus: registruoja DVS, surūšiuoja, užpildo sąrašus paštui, ant voko užrašo adresatą ir išsiunčia, užtikrindamas šių dokumentų įtraukimą į siunčiamų dokumentų apskaitos sistemą, o prireikus – operatyvų informacijos apie juos valdymą;
  • DVS registruoja dokumentus, gautus iš Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalo;
  • skenuoja arba įkelia iš elektroninio pašto į DVS elektronines dokumentų kopijas;
  • užtikrina  pašto siuntų paskirstymą vykdytojams; 
  • organizuoja asmenų priėmimą pas įstaigos vadovą;
  • telefonu besikreipiantiems asmenims suteikia informaciją apie įstaigos darbuotojus, į kuriuos jie turėtų kreiptis, nurodydamas  darbuotojų pareigas, vardus ir pavardes, tarnybinių telefonų numerius;
  • vadovo pavedimu informuoja įstaigos darbuotojus apie rengiamus susirinkimus, posėdžius ir pan., teikia kitą reikalingą informaciją, iškviečia reikalingus darbuotojus pas įstaigos vadovą;
  • priima įstaigoje rengtus vidaus dokumentus, rūšiuoja bei skirsto juos pagal paskirtį ir pateikia įstaigos vadovui; 
  • įstaigos vadovo pasirašytus dokumentus perduoda atsakingiems vykdytojams;
  • registruoja siunčiamus atsakymus į suimtųjų ir nuteistųjų bei kitų asmenų skundus ir prašymus, užtikrinant šių dokumentų įtraukimą į įstaigos dokumentų apskaitos sistemas, o prireikus – operatyvų informacijos apie juos valdymą;
  • priima į įstaigos archyvą iš administracinių padalinių sudarytas ir sutvarkytas bylas;
  • tvarko archyve saugomų bylų (dokumentų) apskaitą, naudojimą, užtikrina jų saugojimą;
  • praėjus saugojimo terminui atrenka bylas (dokumentus) naikinimui ir teikia naikinimo aktus Dokumentų ekspertų komisijai (toliau – DEK); 
  • dalyvauja DEK atliekant į archyvą priimtų dokumentų vertės ekspertizę;
  • rengia ilgai saugomų bylų apyrašus bei bylų apyrašų sąrašus;
  • tvarko  trumpai saugomų bylų apskaitą ir organizuoja jų saugojimą;
  • veda suimtųjų ir nuteistųjų laiškų, gautų ir siunčiamų iš/į valstybės, savivaldybės ir tarptautinėms institucijoms bei visuomeninėms organizacijoms, apskaitą, atlieka laiškų poėmius;
  • rengia atsakymų į suimtųjų ir nuteistųjų prašymus ir skundus projektus;
  • suveda duomenis į Viešųjų ir administracinių paslaugų stebėsenos ir analizės informacinę sistemą;
  • teikia įstaigos darbuotojams metodinę ir praktinę pagalbą dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos bei saugojimo klausimais; informuoja vedėją apie Dokumentų tvarkymo ir apskaitos bei Dokumentų rengimo taisyklių pažeidimus;
  • dalyvauja komisijų ir darbo grupių, į kurių sudėtį įtrauktas, darbe;
  • užtikrina darbo metu gaunamos informacijos konfidencialumą;
  • vykdo kitus skyriaus vedėjo ir patarėjo nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.