SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
5.2. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus;
5.3. mokėti dirbti kompiuteriu ,,Microsoft Office“ programiniu paketu;
5.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
5.5. gebėti savarankiškai rinktis darbo metodus, planuoti ir organizuoti veiklą;
PAGRINDINĖS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. užtikrina įstaigos archyve saugomų bylų (dokumentų) tinkamą priežiūrą, laikymą, naudojimą ir apskaitą pagal teisės aktų reikalavimus, kad bylos (dokumentai) būtų apsaugotos nuo sugadinimo, praradimo, neteisėto naudojimo, pakeitimo ar sunaikinimo;
6.2. siekiant įvertinti atrinktus naikinti dokumentus pagal jų reikalingumo kriterijus ir priimti sprendimą dėl jų naikinimo ar tolesnio jų saugojimo, kartu su įstaigos Dokumentų ekspertų komisija (toliau – DEK) atlieka į įstaigos archyvą priimtų dokumentų vertės ekspertizę ir rengia bylų (dokumentų) naikinimo aktus, kuriuos teikia derinti Kalėjimų departamentui, o suderinus – tvirtinti įstaigos direktoriui;
6.3. siekdamas užtikrinti bylų sudarymo statistinių duomenų rinkimą, kaupimą ir analizę, pagal įstaigos dokumentacijos planus (ar kt. nustatytus bylų apskaitos dokumentus) iš struktūrinių padalinių surenka pažymas ir atitinkamų metų dokumentacijos planuose surašo duomenis apie kalendoriniais metais užbaigtas bylas;
6.4. kontroliuoja neįslaptintos dokumentacijos planų taikymą struktūriniuose padaliniuose, užtikrindamas tinkamą įstaigos dokumentų valdymą;