PAGRINDINĖS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
7. Administruoja dokumentus.
8. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją.
9. Į apskaitą įtraukia bylas.
10. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą.
11. Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę.
12. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą.
13. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo ir administravimo nuostatų vykdymą.
14. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
15. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo ir administravimo veiklų vykdymo.
16. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
17. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą.
18. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
19. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės.
20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
21. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
21.1. išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
PAGRINDINĖS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO KOMPETENCIJOS
23. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
23.1. vertės visuomenei kūrimas – 2;
23.2. organizuotumas – 2;
23.3. patikimumas ir atsakingumas – 2;
23.4. analizė ir pagrindimas – 3;
23.5. komunikacija – 2.
24. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
24.1. įžvalgumas – 2.
25. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
25.1. dokumentų valdymas – 2.