Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- dokumentų valdymo sistemos priemonėmis tvarko neįslaptintus dokumentus (registruoja, rengia skaitmenines kopijas, perduoda pagal paskirtį rezoliucijoms užrašyti, išsiunčia adresatams, supažindina), užtikrindamas šių dokumentų įtraukimą į apskaitą ir veiklos įrodymų išsaugojimą, o prireikus – operatyvų informacijos apie juos valdymą;
- pagal kompetenciją nagrinėja valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, visuomeninių organizacijų raštus, rengia atsakymų į juos projektus, užtikrindamas Viešojo administravimo įstatymo nuostatų įgyvendinimą ir asmenų teisę į pagrįstą ir objektyvų asmenų prašymų, skundų ir pareiškimų nagrinėjimą bei informacijos suteikimą;
- atlieka teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą;
- rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais;
- tvirtina dokumentų kopijas, nuorašus ar išrašus, užtikrindamas, kad teisės aktų nustatyta tvarka, kai reikia, būtų paliudytas įstaigoje sudarytų ir jos gautų dokumentų kopijų, nuorašų ir išrašų tikrumas;
- rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais klausimais rengimą ir teikimą;
- rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
- pagal administruojamą veiklos sritį sudaro ir tvarko dokumentų ir jų registrų bylas bei užtikrina jų saugumą, kad būtų išsaugoti veiklos įrodymai ir apsaugotos su ja susijusių fizinių ir juridinių asmenų teisės;
- rengia posėdžių ar pasitarimų protokolus;
- teikia darbuotojams konsultacijas ir metodinę pagalbą dokumentų valdymo, rengimo ir įforminimo klausimais;
- siekdamas užtikrinti, kad valdomi antspaudai ir spaudai būtų saugomi ir naudojami teisės aktų nustatyta tvarka, saugo ir naudoja juos pagal paskirtį;
- koordinuoja, organizuoja darbą su dokumentų valdymo sistema, teikia įstaigos darbuotojams visą reikalingą informaciją dokumentų valdymo klausimais;
- vykdo kitus skyriaus vedėjo ir patarėjo nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.