SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1 turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialų vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
5.2 turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo viešajame sektoriuje patirtį, tvarkant buhalterinę apskaitą pagal viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus;
5.3 būti susipažinęs su teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą ir bausmių vykdymo sistemos specifiką;
5.4 išmanyti dokumentų rengimą, įforminimą, valdymą ir apskaitą reglamentuojančius teisės aktus;
5.5 mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti teisės aktų projektus, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti savarankiškai rinktis darbo metodus, planuoti ir organizuoti veiklą;
5.6 mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu, Finansų valdymo ir apskaitos informacine sistema (FVAIS), apskaitos programa LABBIS ir darbo užmokesčio skaičiavimo programa BONUS, dokumentų valdymo sistema DVS, elektroninės bankininkystės kompiuterinėmis programomis.
PAGRINDINĖS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1 darbo užmokesčio skaičiavimo programoje BONUS iš pateiktų darbo laiko apskaitos žiniaraščių ir kitų dokumentų (įsakymų, nedarbingumo pažymų ir kt.) suveda informaciją ir skaičiuoja pinigines išmokas ūkio aptarnavimo būrio asmenims bei rengia darbo laiko apskaitos ir ūkio aptarnavimo būrio asmenų piniginių išmokų žiniaraščių registrus;
6.2 atlieka piniginių ir kitų išmokų skaičiavimą nuteistiesiems, aptarnavimo ūkio būrio asmenų, suformuoja ir atspausdina suvestinius, mokėjimo žiniaraščius bei atsiskaitymo lapelius;
6.3 vykdo išskaitas iš piniginių išmokų pagal antstolių vykdomuosius patvarkymus kitų asmenų naudai ir teikia antstoliams susijusią su išskaitomis informaciją;
6.4 užtikrina tinkamą ūkio aptarnavimo būrio asmenų darbo apmokėjimo apskaitos tvarkymą bei duomenų pateikimą NBFC teisės aktų nustatyta tvarka;
6.5 pagal ūkio aptarnavimo būrio nuteistųjų rašytinius prašymus apskaitos programoje LABBIS suformuoja pažymas apie pinigines išmokas ir išskaitas kitų asmenų naudai;
6.6 rengia mokėjimo pavedimus elektroninėje bankininkystės sistemoje;
6.7 pagal nuteistųjų ir suimtųjų asmenų parduotuvės pateikiamus prekybos aktus atsiskaito su nuteistųjų ir suimtųjų asmenų parduotuvę aptarnaujančia įmone;
6.8 apskaitos programoje LABBIS veda suimtųjų ir nuteistųjų asmeninių piniginių lėšų analitinę apskaitą, detalizuojant pagal vardus, pavardes, gimimo metus;
6.9 išrašo depozitinės sąskaitos kasos pajamų orderius iš banko sąskaitos gautiems ir fizinių asmenų įnešamiems į depozitinę nuteistųjų sąskaitą pinigams bei kitais atvejais;
6.10 išrašo depozitinės sąskaitos kasos išlaidų orderius paleidžiamiems į laisvę nuteistiesiems, pagal nuteistųjų, atliekančių bausmę atvirojoje kolonijoje ir turinčių teisę naudotis grynaisiais pinigais, prašymus ir kitais atvejais;
6.11 ruošia nuteistųjų paleidžiamų į laisvę dokumentus, apskaičiuoja galutinį atsiskaitymą, išrašo išlaidų orderius;
6.12 paleidžiamiems asmenims prašant paleidimo iš įstaigos dieną perka viešojo transporto bilietus kelionei iki paleidžiamojo asmens gyvenamosios vietos;
6.13 tvarko depozitinės sąskaitos apskaitą, siekiant užtikrinti teisingų duomenų pateikimą finansinės ataskaitomybės sudarymui;
6.14 dalyvauja pagal veiklos sritį priskirtos įstaigos direktoriaus įsakymais sudarytų komisijų ir darbo grupių veikloje;
6.15 pagal kompetenciją rengia atsakymus į nuteistųjų prašymus, skundus apskaitos klausimais, nuteistųjų asmenų artimųjų prašymus arba institucijų paklausimus, pažymas nuteistiesiems asmenims apie jų pajamas ir patirtas išlaidas, apie jiems priskaičiuotas ir išmokėtas pinigines išmokas, išskaičiuotus mokesčius, apie jų vardu gautus antstolių vykdomuosius patvarkymus, išskaitymus ir mokėjimų pagal juos vykdymą;
6.16 atlieka einamąją finansų kontrolę;
6.17 vadovaudamasis dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos reikalavimais, pagal pareigybės kompetenciją ir priskirtą veiklos sritį tvarko finansinius dokumentus, užtikrina jų tinkamą saugojimą iki atrinkimo naikinti arba perdavimo į archyvą. Taip pat nustatyta tvarka perduoda į archyvą ankstesnių laikotarpių sukauptas laikino ir nuolatinio saugojimo bylas;
6.18 vykdo kitus, su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų įgyvendinti skyriui pavesti uždaviniai ir funkcijos.