SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
5.2. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus;
5.3. mokėti dirbti kompiuteriu ,,Microsoft Office“ programiniu paketu;
5.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
5.5. gebėti savarankiškai rinktis darbo metodus, planuoti ir organizuoti veiklą;
PAGRINDINĖS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. Dokumentų valdymo sistemoje (toliau – DVS) tvarko rengiamus Vilniaus pataisos namų direktoriaus teisės aktus: registruoja, supažindina vykdytojus ar suinteresuotus asmenis, žymi teisės aktų pakeitimus, negaliojimus;
6.2. DVS registruoja gaunamus Vilniaus pataisos namų darbuotojų prašymus, skundus, tarnybinius pranešimus ir paaiškinimus, struktūrinių padalinių informacinius vidaus dokumentus ir teikia juos vadovybei ar struktūrinių padalinių vadovams rezoliucijai;
6.3. dalyvauja Vilniaus pataisos namų Dokumentų ekspertų komisijos darbe;
6.4. rengia išrašus iš DVS pildomų registrų;
6.5. tvarko skyriaus bendrosios dokumentacijos bylas;
6.6. konsultuoja Vilniaus pataisos namų darbuotojus bendrųjų dokumentų rengimo klausimais;
6.7. vykdo kitus skyriaus vedėjo (dokumentų valdymo klausimais) nenuolatinio pobūdžio pavedimus, susijusius su priskirtos veiklos uždaviniais ir funkcijomis.