Pareigų aprašymas

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • dokumentų valdymo sistemos priemonėmis tvarko Lietuvos kalėjimų tarnybos neįslaptintus dokumentus (registruoja, rengia skaitmenines kopijas, perduoda pagal paskirtį rezoliucijoms užrašyti, išsiunčia adresatams, supažindina, esant poreikiui skelbia TAR);
  • dokumentų valdymo sistemoje saugomų dokumentų ir duomenų pagrindu teikia Lietuvos kalėjimų tarnybos vadovybei ir darbuotojams reikalingą informaciją;
  • teikia valstybės tarnautojams bei darbuotojams metodinę ir praktinę pagalbą dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos klausimais;
  • pagal kompetenciją sprendžia žodinius besikreipiančių asmenų prašymus ir skundus, taip pat atsako į paklausimus, pateikia asmenų prašomą informaciją, kuria disponuoja įstaiga ir kurią  asmuo turi teisę gauti;
  • pagal kompetenciją analizuoja dokumentų srautus,  raštinės administratorių ir raštvedžių darbo krūvių pasiskirstymą, teikia pastabas ir pasiūlymus patarėjui ir skyriaus vedėjui dėl darbo organizavimo ir  atliekamų funkcijų tolygaus pasiskirstymo;   
  • priima iš struktūrinių padalinių tolesniam saugojimui užbaigtas ilgo ir trumpo saugojimo bylas (dokumentus), užtikrina archyve saugomų bylų (dokumentų) tinkamą priežiūrą, tvarkymą, apskaitą, saugojimą, naikinimą ir naudojimą pagal teisės aktų reikalavimus; 
  • tvirtina dokumentų kopijas, nuorašus ar išrašus;
  • pagal pareigybės kompetenciją sudaro ir tvarko dokumentų bylas, priskirtas skyriui pagal Lietuvos kalėjimų tarnybos atitinkamų metų dokumentacijos planus, ir saugo jas iki atrinkimo naikinti arba perdavimo į Lietuvos kalėjimų tarnybos archyvą;
  • vykdo kitus Skyriaus vedėjo ir patarėjo nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.