Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- užtikrindamas sklandų darbo organizavimą, reguliuoja įstaigos darbuotojų ir kitų asmenų priėmimą pas įstaigos vadovą. Atsiradus nenumatytų aplinkybių ir pasikeitus suderintam priėmimo laikui, apie tai iš anksto įspėja asmenis;
- siekdamas užtikrinti, kad tinkamai būtų įgyvendinamos Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių nuostatos, orientuoja asmenis, kurie žodžiu elektroninėmis priemonėmis kreipiasi, kad būtų suteikta asmenų prašoma informacija, susijusi su jiems rūpimų klausimų nagrinėjimu. Prireikus nurodo darbuotojų, į kuriuos asmenys turėtų kreiptis, pareigas, vardus ir pavardes, tarnybinių telefonų numerius;
- Prireikus telefonu besikreipiantiems asmenims trumpai ir suprantamai:
- paaiškina, ar kompetentingas nagrinėti prašymą ar skundą asmeniui rūpimu klausimu;
- nurodo galimus dokumentų pateikimo būdus ir tai, kokius dokumentus reikėtų pateikti, kad prašymas ar skundas būtų išnagrinėtas;
- nurodo instituciją (jos adresą ir kontaktus), į kurią asmuo turėtų kreiptis, jeigu prašymą ar skundą gavęs nekompetentingas nagrinėti jo prašymą;
- pateikia kitą asmens pageidaujamą informaciją, kuria disponuoja ir kurią asmuo turi teisę gauti Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka;
- įstaigos vadovo pavedimu informuoja reikalingus darbuotojus apie rengiamus susirinkimus, posėdžius ir pan., jų laiką, teikia kitą reikalingą informaciją; iškviečia reikalingus darbuotojus, siekdamas tinkamai organizuoti planuojamus renginius ir įstaigos vadovo pavedimų įvykdymą, operatyviai ir kvalifikuotai teikia vadovui jo prašomą informaciją;
- dokumentų valdymo sistemos priemonėmis tvarko neįslaptintus dokumentus (registruoja, rengia skaitmenines kopijas, perduoda pagal paskirtį rezoliucijoms užrašyti, išsiunčia adresatams, supažindina), užtikrindamas šių dokumentų įtraukimą į apskaitą ir veiklos įrodymų išsaugojimą, o prireikus – operatyvų informacijos apie juos valdymą;
- dalyvauja DEK darbe, atlieka DEK sekretoriaus funkcijas ir rengia DEK posėdžių protokolus, užtikrindamas tinkamą šios komisijos dokumentacijos tvarkymą;
- užtikrina įstaigos archyve saugomų bylų (dokumentų) tinkamą priežiūrą, laikymą, naudojimą ir apskaitą pagal teisės aktų reikalavimus, kad bylos (dokumentai) būtų apsaugoti nuo sugadinimo, praradimo, neteisėto naudojimo, pakeitimo ar sunaikinimo, prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo, naudojimo ir naikinimo organizavimą;
- rengia ilgai ir nuolat saugomų bylų apyrašus ir jų tęsinius, bylų apyrašų sąrašą, pažymą apie įstaigos veiklos istoriją ir dokumentų sutvarkymą.
- pasibaigus saugojimo terminui atrenka bylas naikinti, organizuoja atrinktų naikinti bylų (dokumentų) naikinimą.
- nustatyta tvarka išduoda įstaigos archyve saugomas bylas ir archyvinius dokumentus įstaigos darbuotojams;
- siekdamas užtikrinti, kad valdomi antspaudai ir spaudai būtų saugomi ir naudojami teisės aktų nustatyta tvarka, saugo ir naudoja juos pagal paskirtį;
- dalyvauja darbo grupių bei komisijų, į kurių sudėtį yra įtrauktas, darbe;
- vykdo kitus skyriaus vedėjo ir patarėjo nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.